POMPIERII TIMIȘOARA – ROMÂNIA

prevenire, cursuri, știri, pregătire, protecţíe civilă, situații de urgență

Concurs Eroul meu de ieri şi de azi!

Oficiul Naţional pentru Cultul Eroilor anunţă desfăşurarea concursului Eroul meu de ieri şi de azi! în intervalul 14.11.2014 – 02.03.2015.

Concursul cuprinde două cerinţe principale pe care trebuie să le îndeplinească participanţii:

– realizarea unei picturi cu tema „Eroul familiei mele şi trecutul ţării mele”; 

– redactarea unui eseu având ca temă „Eroul familiei mele şi prezentul ţării mele”.

Vor fi declarate câştigătoare 10 lucrări, care vor obţine cele mai bune punctaje, conform criteriilor prezentate în Regulamentul Concursului.

Premiile constau în cărţi cu tematică istorică, iar lucrările câştigătoare vor fi expuse într-un stand, cu prilejul Zilei Porţilor Deschiseorganizată de Oficiul Naţional pentru Cultul Eroilor în anul 2015 (la Castelul Ţepeş din Parcul Carol I din Capitală).

Pentru mai multe detalii privind condiţiile de participare, vă rugăm să consultaţi Regulamentul Concursului şi pagina de facebook.

Sursa: Oficiul National pentru Cultul Eroillor – http://www.once.ro/ , 21.11.2014

Mulțumesc pentru vizită, lăsați un comentariu:

Information

This entry was posted on 21 Noiembrie 2014 by in Concursuri, Eroi and tagged , .
